duminică, 17 ianuarie 2010

Natalia Barbu - "Suflet gol"



C
Nu ştiu cum s-a întâmplat,
Timpul de ne-a furat
Dm
Tot ce aveam, nici măcar n-a-ntrebat
______F
Căci atunci când m-atingi
Parcă nu eşti aici
________G
Şi mi-e greu

C
Prea uşor te-ai schimbat
Poate te-am sufocat,
Dm
Poate n-am spus ce voiai să auzi
_______F
Dar nu pot să-nţeleg
____________________________G
Acum chiar nu mai ştiu cine eşti

Em____________________________Am
Chiar nu vezi că eu sufăr din nou
________F___________________G
Doar s-adorm lângă sufletul tău
Em___________________________F
Căci eu mor zi de zi când nu eşti
________Dm____________________G
Nici nu-ţi pasă dacă mă mai găseşti

[Chorus]
________C____________Am
Totul e gol, când nu eşti
__________Dm_______________________G
Iar eu mă schimb ştiind că nu mă iubeşti
_________C__________Am
Eu am greşit cu noi doi
___________Dm________________G
Şi lacrimi nu te mai aduc înapoi
__________C______Am
Iar viaţa mea a ajuns
________Dm_________________E
Doar un loc unde vise am ascuns

Nu vreau să-ţi mai explic
Nu vreau să-mi spui nimic
N-am să mai plâng
E deja mult prea mult
Visele am să-mi strâng
Si am să mi le-arunc printre nori

Chiar nu vezi că eu sufăr din nou
Doar s-adorm lângă sufletul tău
Căci eu mor zi de zi când nu eşti
Nici nu-ţi pasă dacă mă mai găseşti

Chorus x2

Niciun comentariu: